Wednesday, June 2, 2010

VMC 2e 5 Regiorit


Foto's:
Dirk de Groot

Matchless G3 350 cc 1939

Reactie van Leonie Veenstra-vd Breul

Heren van de D.V.M.A.
Mag ik me even voorstellen:
Leonie Veenstra-vd Breul, een telg uit de roemruchte
Utrechtse familie met 'motorolie onder de nagels'.
Afgelopen weekend ben ik meegereden met de VMC-D.V.M.A-rit naar
noord-oost Groningen en het was fantastisch!
Mijn 1939 Matchless G3 liep als een zonnetje, de rit was prachtig en
ik verkeerde constant in het gezelschap van Echte Heren.
Blij verrast was ik ook dat we nog een kerk bezochten.
Welliswaar een kerk die is overgenomen door
een Italiaanse Kroaat die er een cafe in begonnen is.
Hoe dan ook, het smaakt naar meer.
Ik heb zaterdagavond in Groningen met de aktieve kern
van de D.V.M.A overlegd en men was het er unaniem
over eens dat ik lid mag worden!
Aan de voorwaarde 'dat je wel eens meerijdt'
heb ik ruimschoots voldaan want afgelopen weekend
zijn er zo'n 700 km onder de wielen doorgegleden

(De Vele Mijlen Afgelegd).

En staat D.V.M.A ook niet voor
'De Vrouwtjes Mogen Aanhaken'?

Groeten en Tot Ziens!

Leonie

Reacties:

Hallo Le,

Welkom aan boord! Had net je broertje nog aan de lijn.
Mooi dat jullie een leuke rit hadden gehad, zijn er al foto's??
ik heb de afgelopen weken ook erg veel gereden, eerst Guernsey,
en nu Duinkerken en omgeving, zie ook:
Was ook nog in een kerk, in Le Paradis, niet zo paradijselijk daar in 1940,
toen zijn er 97 britse krijgsgevangenen afgeslacht door de SS!
Mooi kerkje en herdenkingsdienst, die we bijwoonden in uniform,
tot genot van een aantal veteranen, waarvan er een me vertelde
dat ik m'n schoenen moest gaan poetsen!

Guernsey moet de DVMA
(Die Vrouwen Moeten Achteraan???, De Vuile Mannen Achteraan??)
ook maar eens heengaan, erg mooi eilandje,
en leuke mensen, en goede Indiase restaurants! (zie foto onderaan)

http://www.re-enactmentforum.nl/forum/topic/4969-dunkirk-70th-anniversery/

Cheers,
Lex

We zijn welliswaar geen

Dutch Vintage Motorcycle Army...
Dan...Voort..Maar...Allez...

Cheers

MGS

SO


" THE ULTIMATE "
Motoring George Spauwen

No comments:

Post a Comment