De dag ervoor....
Zaterdag de 17 oktober, zijn wij, "de Breuli's" & MGS, maar liefst 3 x ! vertrokken voor een korte testrit... want immers al hun motoren zouden nu,
Na wat bijgepraat te hebben onder het genot van een kop koffie
zijn wij, 8 DVMA lidjes rond 12.30 uur van start gegaan.
echter dat bleek "zinkende"...
de ketting van zijn AJS was jammergenoeg gebroken.
Sponsored by
Victrace Sitebuilding
Zaterdag de 17 oktober, zijn wij, "de Breuli's" & MGS, maar liefst 3 x ! vertrokken voor een korte testrit... want immers al hun motoren zouden nu,
na jaren schroeven, eindelijk lopen! Alles doet het....jaha alles doet het...
zei ik nog tegen Margot. Lopen ja... maar rijden... ho maar !Toch zijn wij die dag, uiteindelijk nog met enkele wel goed rijdende exemplaren, vertrokken. Enfin die rit ging van Utrecht via Bunnik ri. Titus "Alltimers" te Zeist.
Echter de zaak bleek gesloten. Vervolgens ging het ri. De Jonckvrouw Austerlitz waar even geschuild werd voor wat regen en van een kop koffie
met abrikozenvla werd genoten. Daarna ging het via "de legerweg" bij Amersfoort
naar een motorcrossclub SALZ in-training en tenslotte
werkelijk als een speer via de Bilt terug naar Utrecht.
De Norton M18 van Sander liep goed, maar niet als vanouds...
De rappe Triumph Speed Twin BPS van MGS had ruim baan...
Daar zijn helaas geen foto's van....
Daar zijn helaas geen foto's van....
maar die zou bromsnor wel eens kunnen hebben...
Die dag ca.54 km gereden.
Terwijl het jachtseizoen is geopend...
de hazen hun "haasspoorspel" doen,
de paarden in de wei weer een warme deken dragen,
de bladblazers in Bosch & Duin alweer klinken
gaan wij op pad voor een stevige herfstrit!
Zondag 18 oktober, 11.30 uur was gepland.
gaan wij op pad voor een stevige herfstrit!
Zondag 18 oktober, 11.30 uur was gepland.
Zelfs de *Jaguar Daimler Club Holland ,
*(voor mij een oude bekende als videograaf, schrijver, fotograaf van "de Gazette".
We spreken dan alweer over 1990.)
had diezelfde plek als startplaats uitgekozen
Foto's: Herman Veltink
Na wat bijgepraat te hebben onder het genot van een kop koffie
zijn wij, 8 DVMA lidjes rond 12.30 uur van start gegaan.
Cris zou "de kapitein" van het schip zijn...en voorop rijden
de ketting van zijn AJS was jammergenoeg gebroken.
Dus terug naar huis transporteren was de enige optie. Wij zouden ri. het terras Vliegveld Hilversum rijden en de"pechvogel" daar weer opwachten.
Zo gezegd zo gedaan. Het was werkelijk een prachtige dag...
Dus ook op Vliegveld Hilversum was veel bedrijvigheid.
Daarna gingen wij, o.l.v. een "nieuwe kapitein" P.H.Copijn,
via het drukke Lage Vuursche, het Vorstelijk Baarn,
ri. Eemnes naar Spakenburg, Bunschoten, Spakenburg,
alles dicht op zondag natuurlijk, weer terug via Eemnes,
naar Eethuys-cafe "De Generaal" te Baarn.
Waar het zo druk was zodat wij maar verder gingen via Lage
Vuursche, De Bilt, Groenekan terug naar Utrecht op huis aan.
Die dag zo.n 123,4 km* gereden
*verschilt per deelnemer.
Wij Allen hebben weer genoten en hopen dan ook
tot het voorjaar door te kunnen rijden.
SO...
Sponsored by
Victrace Sitebuilding
COPYRIGHS VICTRACE RETRO MEDIA..
ReplyDeleteDON'T STEAL MY BLOGS...THIS and may More!!