Zaterdag 06 juni 13.00 uur, sharp, was het zover...
Miss Barrington-Ward, a WRNS dispatch rider 1941.
aan het spelen" waren...en anderen in Italie,
Oostenrijk, GB & zelfs Japan rondhingen...
gingen een 4-tal D.V.M.A.-Triumph addepts op weg voor een
heuse T-Day Triumph Motorcycle brand only Run 2009.
Afgesproken was dat we richting de Veluwe zouden gaan rijden.
Triumph Scrambler " Steve McQueen"
naar Leusden, alwaar Triumph Dealer Hans Blom werd aangedaan
om even wat "boodschappen" te doen.
Triumph Speed Twin 5T 500 cc 1953
(nacelle & bobine-ontsteking)
(Er staat ook een Triumph Speed Twin te koop). Fraaie ambiance...echter dat duurde niet al te lang want men wilde immers rijden...Dus gauw gingen we weer op pad van Leusden, via Stoutenburg, what's in a name, naar Achterveld waar op het terras "De Roskam"
een Koffie-met-appeltaart-stop werd gehouden.
Al snel bleek dat we niet de enige "brommerrijders" waren en
werd er ter plekke kennis gemaakt met de huidige
Voorzitter van de Stichting De Eenhoornfederatie,
de Heer Carl Drees...een "met-Velocette-meer-pret" man.
Voor mij is de Eenhoorn geen onbekende Club omdat er in het verleden
diverse "events" op het TT Circuit van Assen zijn gehouden en op videofilmbeelden zijn vastgelegd!
Enfin na even bijgepraat te hebben over onze wederzijdse motorclubs, onze "brommers", weekendritten (o.m. Winterswijk) en plannen, gingen we weer op pad via Scherpenzeel, Woudenberg, ri. Austerlitz, waar HansHans, onze toercommisaris, dit keer met "HansHandgas" verder moest vanwege een gaskabelbreuk. Jammer maar het mocht de pret niet drukken..Het weer was goed...en met een gaskabel in de hand kom je dus ook door heel het land.
Toch weer zo'n 110 km lekker T gereden...
Nee... daar zijn dit keer geen foto's van...
Ja... zeker voor een herhaling vatbaar...
Ik ben binnen...
en bij goed weer lig ik buiten!
- De echte Motorordonnanse officieel Nato-courier Lichting 73-4.
" 300 cc Welbike"
Victrace Sitebuilding
No comments:
Post a Comment