Wednesday, December 22, 2010

Don't Stay Tuned...



I'LL BITE THE DUST...













Waarde DVMA-ers.





Met dit laatste blog,






dat moet dan ook chronologisch gezien het laatste zijn,


ga ik nu dan maar eens eindigen...


Het is mooi geweest !






Over de 1e 100.000 page-views en er zullen nog vele volgen.



In 2005 ben ik begonnen met een D.V.M.A.website*



met terugwerkende kracht naar 1997 ,



vele avonturen/verhalen...



(*zit nagenoeg helemaal vol).




Ik heb de Dutch Vintage Motorcycle Association naam bedacht,



deze D.V.M.A opgericht door samenvoeging van



twee motorrijders groepjes rondom Utrecht,





het D.V.M.A. Logo gemaakt.



De publiciteit gehaald in de diverse (BeNeLuX) Media...




Drie maal op rij 2007, 2008, 2009,


The Razorblade Vintage Motorcycle Challenge


georganiseerd.



Het "BierBlik" - werpen uitgevonden...



Vervolgens nog zo'n 180 verhalen op dit D.V.M.A-weblog...


en diverse filmpjes op het D.V.M.A YouTube Channel






De D.V.M.A staat internationaal op de (internet)kaart.


Kortom de D.V.M.A is op "de rit"...






en breidt uit ...


Ik ga voortaan mijn energie gebruiken,



om mijn VICTRACE archief ten toon te spreiden,



en er bij leven en welzijn nog iets mee doen,




en ook op mijn nieuw VICTRACE weblog .






Dat is hele andere koek...





VICTRACE


bestaat immers 25 Jaar!












































I will accept the Challenge...




So that I may feel the Exhilaration




of Victory !



So















"The Twin Man"



Reactie:


Hoi Speedman George,


Ik vind het jammer,dat je er mee ophoudt,


maar het is jouw beslissing en dat respecteer ik



Roelofski


P.s. In ieder geval wat mij betreft,



reuze bedankt voor al het lees-en kijkpleizier.


Ik zal het missen.


Aan de andere kant begrijp ik ook wel,


dat je er een keer genoeg van hebt.









JUST..TWIST THE THROTTLE = TURN YOUR SOUND VOLUME



Ik heb het met Hart & Ziel gedaan,





en ga voort...


oioioi




Dream on....


Motoring George Spauwen







Sponsored by









No comments:

Post a Comment