Thursday, July 23, 2009

A Norton International 350 cc 1930


Sjaak Ducaat,
beter bekend onder de "Beul van van Boskoop"
schreef op 21 juli j.l.

Hij is binnen !!!!!
Hier een foto om er alvast aan te wennen
dat dit de nieuwe horizon wordt !
Groeten Sjaak.

Sjaak... vertel vertel wat is het dan wel??
Stuur wat foto's en een verhaal en ik plaats het allemaal!
MGS.

22 juli j.l

Ha George,
Er zit nu gewoon een kenteken op de Norton dat is alles is wel een gedoe geweest maar we kunnen nu legaal testen op de weg. Wilde je nog een foto sturen hoe hij was toen ik hem kocht en hoe die nu is maar er is nog niet van gekomen ik hoor het wel als je er belangstelling voor heb.
Sjaak.

A Norton International 350 cc 1930

(Archief-foto: 11 jan 2009)

23 juli j.l.

Zeker wel...graaaaaaag stuur er maar een paar op
met de juiste gegevens , lang in bezit etc.
Maak ik er weer een "zogenaamd leuk blog" van!
Ik plaats het allemaal.
MGS.
will be continued...


Ik ben binnen... in de schuur

en bij goed weer lig ik soms buiten

achter de muur.

Zonder een weinig fanatisme brengt niemand ooit iets tot stand

“The harder the conflict, the more glorious the triumph.”

Thomas Paine

Soms verrassend, maar altijd dichtbij

The Twin man

Motoring George Spauwen



No comments:

Post a Comment